Home » » Ο Οικονομολόγος Απόστολος Μίγκας, τ. Γενικός Γραμματέας του Δήμου Περιστερίου με τον Α. Παχατουρίδη

Ο Οικονομολόγος Απόστολος Μίγκας, τ. Γενικός Γραμματέας του Δήμου Περιστερίου με τον Α. Παχατουρίδη

Written By Αθλόδρομος on Σάββατο 5 Απριλίου 2014 | 8:01 π.μ.


Ασφαλώς και δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις ο κ. Απόστολος Μίγκας, διότι η ενεργός συμμετοχή του στο Δήμο Περιστερίου, αλλά και στα κοινά της πόλης μας, τον κατατάσσουν ως μια ξεχωριστή υποψηφιότητα.



Η εμπειρία και η επιστημονική κατάρτιση του κ. Μίγκα αναμένεται να βοηθήσουν στη νέα θητεία της Διοίκησης του Ανδρέα Παχατουρίδη. 



Φίλες και Φίλοι,

Συγκάτοικοι στην ίδια πόλη,

Η απόφαση μου να μην διεκδικήσω εκ νέου την Επανεκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος,  που  οικειοθελώς  έλαβα εδώ και καιρό, επικυρώθηκε όπως διαπιστώσατε με τη μη συμμετοχή μου στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές.

Οι λόγοι που με οδήγησαν σ’ αυτή την απόφαση είναι πολλοί και διάφοροι.
Μια απόφαση - σταθμός για μένα,  αφού σηματοδοτεί αφενός μεν την ολοκλήρωση μιας 8ετούς μέχρι τώρα συνεχούς παρουσίας στα Δημοτικά Δρώμενα της πόλης μας ως Δημοτικός Σύμβουλος, αφετέρου δε την απαρχή μιας νέας πορείας με νέες αποφάσεις.

Πορεύτηκα με απόψεις και καθημερινές στάσεις ζωής, που πάντα προσπαθούσα να δώσουν κάτι καινούριο, κάτι ξεχωριστό, τόσο εντός της αίθουσας του Δημοτικού Συμβουλίου, όσο και έξω στην κοινωνία.
Στηριζόμενος πάντα σε αρχές και αξίες.

Έχοντας ως όχημα, θέλω να πιστεύω, μια ευπρεπή, αξιοπρεπή και ποιοτική συμπεριφορά απέναντι σε όλους τους ανθρώπους.

Δίχως να μασώ τα λόγια μου, αλλά με απόλυτο σεβασμό στις προσωπικότητες όλων κατόρθωσα να διατηρήσω τη δική μου φωνή.

Να έχω πάντα το θάρρος της γνώμης μου και των αποφάσεων μου καθώς και τη δύναμη να τις εκφράζω ελεύθερα.

Δεν ονειρεύτηκα την ενασχόληση μου με τη Τοπική Αυτοδιοίκηση ως μία απλή διαχειριστική πράξη ρουτίνας των όσων βρήκα κι όπως τα βρήκα απ’ τις προηγούμενες γενιές. Δεν με εκφράζει να διαιωνίζω έναν τέτοιο ρόλο.

Γι’ αυτό κι αποφάσισα να κλείσει ο κύκλος της μέχρι τώρα συμμετοχής μου υπό αυτούς τους όρους και τις αντιλήψεις, εν αναμονή και εν προσδοκία.

Η δική μου γενιά κι ακόμα περισσότερο οι νεώτερες γενιές να τα ανατρέψουν όλα αυτά και να δώσουν ένα άλλο νόημα και μια άλλη ουσία στην ενασχόληση με τα κοινά και ιδίως με τη Τοπική Αυτοδιοίκηση. Έτσι ώστε η Τοπική Αυτοδιοίκηση να πάψει να αντιγράφει όλη τη παθογένεια που διακατέχει τη κεντρική πολιτική σκηνή και τη μίζερη αλληλοϊσοπέδωση και αλληλοϋπονόμευση, που λυσσαλέα επιχειρούν τα πολιτικά κόμματα.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει να βρει το δικό της βηματισμό σε όλα. Να αναγεννηθεί.

Να ανανεώσει το τρόπο σκέψης και δράσης της. Να ενηλικιωθεί.
Να ωριμάσει με νέους στόχους και νέα οράματα και να ανεξαρτητοποιηθεί από τη παλιομοδίτικη πολιτικάντικη κηδεμονία τόσο της υδροκέφαλης κεντρικής εξουσίας όσο και των συντεχνιακών συμφερόντων των πολιτικών κομμάτων.

Η ολοκλήρωση αυτής της μακρόχρονης ενασχόλησης μου με τα δημοτικά συντελέστηκε και τυπικά την 31η Δεκεμβρίου 2006.
Θα’ θελα λοιπόν να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως και δημοσίως τις δημοτικές παρατάξεις ΣΥΔΑΑ & Δύναμη Ανανέωσης και Δημιουργίας, καθώς και τους επικεφαλείς αυτών των παρατάξεων, αξιότιμους ανθρώπους και λαμπρούς επιστήμονες από τα πλέον επίλεκτα μέλη της Περιστεριώτικης κοινωνίας, Θεόδωρο Δημητρακόπουλο και Κώστα Λαλένη, για τη μέγιστη τιμή που μου επεφύλαξαν, σε αρκετά νεαρή ηλικία, με την απόφαση τους να μου εμπιστευθούν μια θέση στα ψηφοδέλτια τους.

Εκ του αποτελέσματος της εκλογής μου ως Δημοτικός Σύμβουλος και στις 2 εκλογικές αναμετρήσεις που συμμετείχα, κάτω από άκρως αντίξοες συνθήκες για μένα, θέλω να πιστεύω ότι δικαιώνει την απόφαση τους αυτή.

Αλλά και στη συνέχεια ως μέλος των δημοτικών τους ομάδων πιστεύω ότι τις σεβάστηκα απολύτως και εμπράκτως, με τίμησαν και τους τίμησα και αισθάνομαι υπερήφανος που υπήρξα συνοδοιπόρος τους μέχρι σήμερα, όπως εύχομαι να αισθάνονται κι αυτοί το ίδιο για μένα.

Όπως εύχομαι επίσης να αισθάνονται όλοι οι εκλεκτοί συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι και στελέχη όλων ανεξαιρέτως των δημοτικών παρατάξεων την ίδια εκτίμηση, την ίδια χαρά, τον ίδιο πλούτο συναισθημάτων που αισθάνομαι κι εγώ για όλους αυτούς που μαζί βρεθήκαμε για 8 συνεχή χρόνια και από διάφορα μετερίζια υπηρετήσαμε τα κοινά της πόλης που μας ενώνει. Τα όποια ανθρώπινα λάθη, οι όποιες ανθρώπινες παραλείψεις, οι όποιες πολιτικές διαφωνίες, που κατά καιρούς μπορεί να οδήγησαν και σε έντονες πολιτικές αντιπαραθέσεις δεν μπορούν να αλλοιώσουν τη συνολική και καθολικά θετική εικόνα και άποψη που διαμόρφωσα για όλους αυτούς τους συμπολίτες μου των διαφορετικών δημοτικών παρατάξεων, που συνεργάστηκα και τον απόλυτο σεβασμό, που τρέφω για όλες τις πολιτικές τους απόψεις και ιδέες που εκφράζουν.

Ιδιαίτερη μνεία και ένα ξεχωριστό δημόσιο Ευχαριστώ αισθάνομαι ότι οφείλω ν’ απευθύνω στο σύνολο των εργαζομένων του Δήμου μας.

Δεν ξεχνώ κι ούτε μπορώ ποτέ να ξεχάσω ότι είμαι ίσως ο μοναδικός Δημοτικός Σύμβουλος που υπήρξα εργαζόμενος του Δήμου.
Εργάσθηκα επί 4,5 ολόκληρα χρόνια ως Γενικός Γραμματέας του Δήμου, ακριβώς στην ηλικία των 29 ετών (και κάτι) αφουγκραζόμενος τις αγωνίες και τα καθημερινά προβλήματα των εργαζομένων, γεγονός που αποτελεί από μόνο του ένα ισχυρό συναισθηματικό δεσμό με όλο το ανθρώπινο δυναμικό, που ζει και δημιουργεί μέσα στον υπηρεσιακό ιστό του Δήμου μας και δεν σας κρύβω ότι εκείνη τη περίοδο τη κρίνω ως τη πιο παραγωγική μου περίοδο στην υπηρεσία του Δήμου και των Δημοτών. Ως επίλογο αυτής της ανακοίνωσης επιτρέψτε μου την εκ βαθέως κατάθεση ευγνωμοσύνης σε όλο τον Περιστεριώτικο λαό, ιδίως στους απλούς, δίχως τρανταχτά ονοματεπώνυμα κι από «τζάκια», συνδημότες μου, από τους οποίους προέρχομαι κι εγώ και στους οποίους ανήκω ως αναπόσπαστο κομμάτι τους, για την αγάπη τους στο πρόσωπο μου, για τα αγνά τους συναισθήματα απέναντι μου, για την τιμή που μου επεφύλαξαν να μου εμπιστευθούν την εκπροσώπηση τους για 8 συνεχή χρόνια στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας. Θα’ θελα να τους διαβεβαιώσω ότι τώρα περισσότερο από ποτέ Ελεύθερος, Ασυμβίβαστος και Ανεξάρτητος θα ’μαι ακόμα πιο κοντά τους, δίχως βαρύγδουπους τίτλους και φανταχτερά αξιώματα, δίχως κομματικές εξαρτήσεις και παραταξιακές δεσμεύσεις.

Ως απλός στρατιώτης και ενεργός πολίτης στη πρώτη γραμμή των διεκδικήσεων με επίκεντρο το Περιστέρι αλλά και για όλη τη παραμελημένη Δυτική Αττική απέναντι στις ξεκάθαρες ταξικές συμπεριφορές όλων των μεταπολεμικών Κυβερνήσεων έως σήμερα που αντιμετώπισαν διαχρονικά και αντιμετωπίζουν την ευρύτερη περιοχή μας ως χωματερή σκουπιδιών, ανθρώπινων ψυχών και βρώμικων εργοστασίων.

Εύχομαι το 2007, που μόλις ανέτειλε ν’ ανατείλει και τις ελπίδες μας για μια πόλη που θα ανήκει στους Πολίτες της, έτσι όπως την ονειρεύτηκαν, γι’ αυτούς και τα παιδιά τους. Καλή χρονιά. Καλό Νέο Ξεκίνημα.
Με αγάπη

Απόστολος Μίγκας

Οικονομολόγος

Αγαπητές Φίλες και Εκλεκτοί Φίλοι

Συνδημότισσες και Συνδημότες

Με τη παραδίπλα Ανοικτή μου Επιστολή, το 2007, είχα προσπαθήσει να εκφράσω Δημοσίως τον Εσωτερικό μου Κόσμο, τις Σκέψεις μου και τα Συναισθήματά μου που με Οδήγησαν τότε στη Δύσκολη Απόφαση να Διακόψω μια ομολογουμένως Ανοδική Πολιτική Πορεία μέσα και έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο της Αγαπημένης μας Πόλης.
Πράττοντας έτσι και Λέγοντας εκείνα τα Λόγια τότε, πολλές φίλες και πολλοί φίλοι σήμερα μου λένε ότι υπήρξα Μάντης Κακών που εκ των υστέρων επαληθεύτηκαν και σήμερα ζούμε τις Παρενέργειές τους.
Το ένοιωθα μέσα στη Ψυχή και την Καρδιά μου, ότι κάτι «δεν πήγαινε καλά».
Τι κι αν εγώ προσωπικά «ανέβαινα», όλο το Πελατειακό, Κομματικό-Κρατούμενο και Επίπλαστο Σύστημα δίπλα μου «κατέβαζε» το πήχυ των προσδοκιών μου ιδίως γι αυτό που πάντα αποκαλούσα
Ανεξάρτητη και όσο γίνεται ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Ένοιωθα ότι δεν είχα θέση σ’αυτό το Σύστημα.
Ήμουν Μειοψηφία σε Απόλυτο Βαθμό.
Το Ποτάμι, δυστυχώς, πήγαινε τη Κοινωνία σε Πνιγμό.
Και ιδού σήμερα τα Αποτελέσματα.
Αποφάσισα λοιπόν τότε, το 2007 να Δηλώσω ξεκάθαρα την Αντίθεσή μου σε όλο αυτό που Συνέβαινε και στο οποίο Συμμετείχα.
Γι’ αυτό, ως Πολιτική Πράξη, έπαψα το 2007 να Συμμετέχω. Παρ’ ότι διέβλεπα την Υπεροχή στη Κοινωνία, της καινούργιας Ανεξάρτητης και ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗΣ Αυτοδιοικητικής Αντίληψης που κόμιζε στην Πόλη μας ο Αντρέας Παχατουρίδης και παρ’ ότι μου προτάθηκε από τότε, το 2007 να Συνεργαστώ μαζί του έκρινα τότε για λόγους δεοντολογίας, πιο Αντρίκιο και Ντόμπρο, να μην «αξιοποιήσω» Μακιαβελικά και συγκυριακά την τότε σημαντικότατη Δημοφιλία μου για τα συνηθισμένα Μικροπολιτικά Ιδιοτελή Οφέλη.
Πήρα το καπελάκι μου και Εφυγα.
Όπως Κύριος είχα έρθει το 1994 ως Γενικός Γραμματέας του Δήμου, έτσι Κύριος έφυγα το 2006 ως Δημοτικός Σύμβουλος πλέον και αυτό ως Ύψιστη Πολιτική Πράξη Ευθύνης.
Πέρασαν έτσι από τότε σχεδόν 8 ολόκληρα χρόνια, και φτάσαμε στο 2014.
Η κρίση είχε έρθει προ πολλού, το ένοιωθα, απλά τα οδυνηρά απόνερα της βιώνουμε σήμερα.
Τα Μνημόνια έχουν διαλύσει ήδη τη Κοινωνία. Τα «Υπεύθυνα Πολιτικά Κόμματα ξεγυμνώθηκαν».
Απεγνωσμένα προσπαθούν να αλλάξουν τη κατάσταση κάποιοι Πολιτικοί Σχηματισμοί, άλλοι κάποτε Μικροί που σήμερα Αυξάνουν τη Δύναμή τους ή άλλοι εντελώς Καινούργιοι, αλλά τα Αποτελεσμάτα τους είναι πενιχρά.
Μόνη Ελπίδα για την Αναγέννηση της Πατρίδας μας, πιστεύω ότι είναι η ενδυνάμωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Τοπικών Κοινωνιών όπως έλεγα και τότε το 2007.
Μιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης Ανεξάρτητης, Αδέσμευτης κι όσο γίνεται ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗΣ.
Για μια τέτοια Τοπική Αυτοδιοίκηση, σε μια τέτοια Κρίσιμη Συγκυρία, είναι Εθνικό Καθήκον Πλέον, η ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
Επομένως και η δικιά μου Συστράτευση.
Σε αυτό το Καινούργιο Κύκλο Δημοτικής Δράσης μου Αποφάσισα να Αγωνιστώ για μια Τοπική ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ μακριά από Κομματικούς Εναγκαλιασμούς και να εστιάζω αποκλειστικά και μόνο, στη Προσωπική Αξιοσύνη, ΟΛΩΝ των Μελών της ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Αποφάσισα να Συμβάλλω Εμπράκτως στην Απελευθέρωση των Υγιών Δυνάμεων, που ο καθένας μας έχει μέσα του, με Πρόσωπα, Ελεύθερα και Ανεξάρτητα, με Πνεύμα Ενότητας και Ομοψυχίας.
Η ζωή και οι Συγκυρίες με έφεραν δίπλα, ίσως στο πιο Αυτοδιοικητικό Πρόσωπο που διαθέτει η Χώρα, τουλάχιστον η Αττική, Σίγουρα.
Ακούγοντας λοιπόν τη θέληση της Συντριπτικής Πλειοψηφίας του Περιστεριώτικου Λαού
Που εμπιστεύεται το Πρόσωπο του νυν Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη, εκτιμώντας επίσης τη στάση του να Αρνηθεί Κομματικά Χρίσματα για να Διεκδικήσει τη Περιφέρεια Αττικής (παρά το ότι οι δημοσκοπήσεις τον έδειχναν αναμφισβήτητο Νικητή στον Β΄ Γύρο), επιβεβαιώνοντας έτσι την Ανεξαρτησία της Αυτοδιοικητικής του παρουσίας, που από την αρχή της πορείας του δήλωνε ξεκάθαρα, με ώθησαν ως Περιστεριώτη,
Να Δηλώσω κι εγώ παρών
Στο Ενωτικό του Πανπεριστεριώτικο Κάλεσμα
Με την όποια Ταπεινή μου Συμβολή
Στη Νυχθημερόν Τιτάνια Προσπάθεια που κάνει μαζί με τους εξίσου Άξιους Συνεργάτες του, για ΟΛΕΣ τις Περιστεριώτισσες και ΟΛΟΥΣ τους Περιστεριώτες
Παραμερίζοντας ασφαλώς τις όποιες άλλες δικές μου προσωπικές φιλοδοξίες.
Εύχομαι για το καλό της Κοινής μας Πόλης να υπάρξει ένας Πολιτισμένος Προεκλογικός Αγώνας, Όλων μας.
Με σεβασμό στις Απόψεις Όλων μας και με Ευπρέπεια στη Πολιτική μας Αντιπαράθεση, γιατί ο Πραγματικός Αντίπαλος όλων μας είναι μόνο η Οικονομική Κρίση, που δημιουργεί πλέον Ανθρωπιστική Κρίση και ωθεί στο περιθώριο της Κοινωνίας κάθε μέρα και περισσότερους Συμπολίτες μας, διαλύοντας κάθε έννοια Προσωπικής Αξιοπρέπειας και Στοιχειώδους Ανθρώπινης Επιβίωσης (ιδίως στις Νέες Γενιές και τις Γυναίκες με τα οδυνηρά ποσοστά Ανεργίας).
Με την ελπίδα να φανώ Αντάξιος της Επιλογής σας Και την Ευχή να σας Εκπροσωπήσω Επάξια με Ήθος, Ευπρέπεια και Αξιοπρέπεια.
Τιμώντας την Εμπιστοσύνη σας στο Πρόσωπό μου,
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Μέσα από τα βάθη της Περιστεριώτικης Καρδιάς μου.

Απόστολος Σ. Μίγκας
Οικονομολόγος

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΜΙΓΚΑ ΕΔΩ



Share this article :
 
Επικοινωνήστε μαζί μας ΕΔΩ
Copyright © 2011 - 2014. Αθλόδρομος - All Rights Reserved
Template Created by Αθλόδρομος