Home » » ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΣΝΕΤΖΩΦ: «Οι νέες τεχνολογίες πολύτιμο εργαλείο για το Περιστέρι του μέλλοντος μας»

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΣΝΕΤΖΩΦ: «Οι νέες τεχνολογίες πολύτιμο εργαλείο για το Περιστέρι του μέλλοντος μας»

Written By Αθλόδρομος on Παρασκευή 11 Απριλίου 2014 | 12:48 μ.μ.



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Λόφο Αξιωματικών από δύο ιδιαίτερα γνωστούς και αγαπητούς Περιστεριώτες. Ο πατέρας μου Γρηγόρης Κοσνετζώφ (τοπογράφος μηχανικός), διετέλεσε επί δεκαετίες Διευθυντής στην Πολεοδομία Περιστερίου και η μητέρα μου, Μαρία Δαγαλάκη – Κοσνετζώφ,  διακεκριμένη ιατρός στο ΙΚΑ Περιστερίου, που διατηρούσε ιατρείο στο Λόφο Αξιωματικών για περισσότερα από 30 χρόνια.


Ακολουθώντας το πάθος μου για τον κόσμο της Πληροφορικής σπούδασα στην Ακαδημία της CISCO όπου και διακρίθηκα καταλαμβάνοντας την 1η θέση στην Ελλάδα.

Παράλληλα με τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στην Αγγλία, εργάστηκα ως διαχειριστής δικτύου και συστημάτων στον όμιλο Πλαίσιο Computers.

 Έπειτα από μια επιτυχημένη πορεία, συνέχισα την καριέρα μου στις Βρυξέλλες και το Βρετανικό τηλεπικοινωνιακό κολοσσό British Telecoms ως αναλυτής των δικτύων της Ευρωπαϊκής Ένωσης παγκοσμίως.

 Επιστρέφοντας στην Ελλάδα και στο Περιστέρι πριν λίγους μήνες ίδρυσα και διευθύνω την δική μου εταιρεία πληροφορικής Quantum Business & I.T. Solutions που εδρεύει στο Λόφο Αξιωματικών.

 Ως σύμβουλος της Ανεξάρτητης Παράταξης Πολιτών του Δημάρχου Ανδρέα Παχατουρίδη σε θέματα νέων τεχνολογιών και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ προσωπικά με το Δήμαρχο και να διαπιστώσω τις καινοτόμες και σύγχρονες ιδέες του. 

Θεωρώ μεγάλη μου τιμή την πρόταση του Δημάρχου κ. Παχατουρίδη να συμβάλλω κι εγώ στο όραμά του να πάμε το Περιστέρι ακόμα πιο μπροστά με κεντρικό άξονα την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας. 

Πιστεύω ότι το Περιστέρι μας δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή πόλη και μολονότι εγώ χρειάστηκε να φύγω στο εξωτερικό, στόχος μου είναι να αγωνιστώ ώστε οι επόμενες γενιές της πόλης μας να μείνουν και να διαπρέψουν στο Περιστέρι.
                                                                                                            
Ο βραβευμένος επιστήμονας Γιώργος Κοσνετζώφ από την «ομάδα» των νέων του Ανδρέα Παχατουρίδη μοιράζεται τις ιδέες και τις εμπειρίες του.


«Σκοπός της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν είναι μόνο να βοηθήσει τους συμπολίτες μας με το σημαντικό κοινωνικό έργο το οποίο ήδη συντελείται στο Περιστέρι αλλά κυρίως να τους δώσει την ευκαιρία να σταθούν αξιοπρεπώς στα πόδια τους δημιουργώντας νέες ευκαιρίες.  

Στόχος μου είναι να συμβάλλω κι εγώ στο όραμα του κ. Παχατουρίδη να πάμε το Περιστέρι ακόμα πιο μπροστά με κεντρικό άξονα την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας. 

Η ολοκληρωμένη ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των δημοτών, η δημιουργία ηλεκτρονικών διευκολύνσεων για τη στήριξη και ανάπτυξη των επιχειρήσεων της πόλης μας αλλά και η διευκόλυνση των νέων ανθρώπων να εισέλθουν στον επιχειρηματικό στίβο είναι μόνο μερικές ιδέες οι οποίες μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών θα μπορούσαν να συμβάλουν σε αυτό το όραμα. 

Εκτός αυτού οι εμπειρίες που αποκόμισα από την εργασία μου στις Βρυξέλλες, την καρδιά της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θεωρώ ότι μπορούν να συμβάλουν αποφασιστικά στη συμμετοχή της πόλης μας στις ευρωπαϊκές δράσεις». 


Share this article :
 
Επικοινωνήστε μαζί μας ΕΔΩ
Copyright © 2011 - 2014. Αθλόδρομος - All Rights Reserved
Template Created by Αθλόδρομος