Home » » Πελεγίνη Θεοδώρα- Δήμητρα (Θέμις) ΥΠ.ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ Δ.ΚΕΛΑΦΑΣ

Πελεγίνη Θεοδώρα- Δήμητρα (Θέμις) ΥΠ.ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗ Δ.ΚΕΛΑΦΑΣ

Written By Αθλόδρομος on Τρίτη 15 Απριλίου 2014 | 9:02 μ.μ.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ : 

Ονομάζομαι Πελεγίνη Θεοδώρα- Δήμητρα (Θέμις). Γεννήθηκα στο Περιστέρι το 1994. Είμαι απόφοιτη του 3ου Ενιαίου Λυκείου Ιλίου και τελειόφοιτη του Δημοσίου ΙΕΚ Κερατσινίου στο τμήμα Ογκολογικών Παθήσεων. Γνωρίζω Αγγλικά και είμαι αρκετά ικανή στη χρήση υπολογιστών.


Αν και, για κάποιους, η ηλικία μου θεωρείται μικρή για να ασχοληθώ με "τα κοινά" του Δήμου Περιστερίου, πιστεύω πως μπορώ να προσφέρω πολλά στον τόπου που γεννήθηκα, μεγάλωσα και αγάπησα.

Θεωρώ πως οι νέες ιδέες μου και ο φρέσκος τρόπος που βλέπω τα πράγματα όπως εξελίσσονται γύρω μας, θα βοηθήσουν με τον καλύτερο τρόπο τους Περιστεριώτες και το Δήμο μας.

Θέλω να πιστεύω πως εκτός από τη συνεισφορά μου στο Δήμο, η υποψηφιότητά μου θα λειτουργήσει και ως αφύπνιση στους νέους/ες για να ασχοληθούν με την πολιτική, έστω και σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης, και να μη φοβούνται να προωθήσουν και να αναπτύξουν τις ιδέες τους για το καλό όλων των συμπολιτών μας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

E-MAIL: themis_pel@hotmail.com
Share this article :
 
Επικοινωνήστε μαζί μας ΕΔΩ
Copyright © 2011 - 2014. Αθλόδρομος - All Rights Reserved
Template Created by Αθλόδρομος